سئو و بهینه سازی سایت

نوین سئو متخصخص سئو و بهینه سازی وب سایت ها و دیجیتال مارکتینگ

سئو و بهینه سازی سایت

نوین سئو متخصخص سئو و بهینه سازی وب سایت ها و دیجیتال مارکتینگ

۸ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

سینک ظرفشویی تک لگن اخوان: آشپزخانه را معمولا قلب تپنده خانه می نامند و معمولا آشپزخانه را مهم ترین بخش خانه می دانند. بیشتر کار های خانم های خانه دار، در آشپزخانه انجام می گیرد و از بیشتر تجهیزات آشپزخانه نیز معمولا در طول روز، حداقل یک تا چندین بار استفاده می شود.

سینک ظرفشویی یکی از مهمترین بخش های آشپزخانه هستند و که مقدار زیادی در آنها کار انجام می شود.از شستن دستها، ظرف ها تا شستشوی میوه ها و سبزیجات و ضد عفونی کردن آنها، همه در سینک های آشپزخانه اتفاق می افتند.

سینک های ظرفشویی همچنین در زیبایی نیز تاثیر بسیار زیادی دارد و معمولا تمیزی و زیبایی آن نیز یکی از اولین چیز هایی هستند که به چشم شما و مهمان هایتان می خورد.

وب سایت معتبر ویکی پدیا درباره سینک های گفته است که:

ظرف‌شویی یا سینک لگنی است که معمولاً در آشپزخانه کار گذاشته می‌شود و ظرف‌ها و مواد غذایی را در آن می‌شویند. لگن ظرفشویی از موادی مانند فولاد ضدزنگ، فلزهای لعاب‌داده، کامپوزیت، فایبرگلاس، سرامیک و آلیاژهای مسی ساخته می‌شود.

سینک های ظرفشویی تک لگن اخوان
یکی از بزرگترین تولید کنندگان سینک های ظرفشویی در ایران، شرکت اخوان است و سینک ظرفشویی تک لگن اخوان نیز یکی از معروف ترین محصولات این شرکت است که برای آشپزخانه های کوچک یا آشپزخانه های پشتی، بسیار کاربرد دارد و طرفداران زیادی نیز دارد.

سینک های تک لگن، معمولا در آشپزخانه برای این استفاده می شوند که جای کمتری بگیرند و کابینت بیشتری را در اختیار مصرف کننده قرار دهند. سینک ظرفشویی تک لگن اخوان از سینک هایی هستند که در طرح های مختلف طراحی می شوند و بسیار زیبا هستند و به زیبایی آشپزخانه شما می افزایند.

اخوان؛ برند خوش نام ایرانی
اخوان یکی از نام های آشنا در صنعا تولید لوازم آشپزخانه است که در بین تولید کننده های داخلی، جایگاه بالایی دارد. سینک های ظرفشویی دو لگن و سینک ظرفشویی تک لگن اخوان، از بهترین محصولات این شرکت است و خریداران زیادی نیز دارد. سینک های آشپزخانه اخوان، یکی از بهترین انواع سینک های ظرفشویی هستند که در ایران تولید می شوند و حتی توانایی رقابت با محصولات خارجی را نیز دارند.

قیمت سینک ظرفشویی تک لگن اخوان
امروزه در کشور ایران، یکی از مهم ترین معیار ها در خرید اجناس و لوازم مختلف، قیمت مناسب آنهاست. شما می توانید در وب سایت سیلور یراق، با اطمینان کامل از مناسب بودن قیمت سینک ظرفشویی تک لگن اخوان، این مدل از سینک های آشپزخانه را خریداری کنید. سیلور یراق، تمامی محصولات خود را با بهترین کیفیت و قیمت های مناسب در اختیار شما عزیزان قرار می دهد و شما می توانید با اطمینان خاطر، به صورت اینترنتی از سیلور یراق خرید کنید. شما می توانید انواع سینک های اخوان از جمله: سینک روکار، سینک توکار، سینک گرانیتی، سینک بدون سینی، سینک میوه شور و سینک دو لگن اخوان در سایت خرید آنلاین سینک اخوان سیلور یراق اقدام کنید.

سینک ظرفشویی تک لگن اخوان
سینک ظرفشویی تک لگن اخوان

انواع سینک های ظرفشویی
سینک های ظرفشویی یکی از مهم ترین تجهیزات آشپزخانه هستند که هم در آشپزخانه کارایی های بسیار زیادی دارند و در زیبایی آشپزخانه نیز تاثیر بسیار زیادی دارند. سینک های ظرفشویی، انواع بسیار زیادی دارند و نکته جالب راجع به سینک های ظرفشویی این است که از سه منظر مختلف به دسته های مختلف تقسیم بندی می شوند. در واقع سینک های آشپزخانه، 3 دسته بندی متفاوت دارند که این باعث به وجود آمدن هزاران هزار مدل سینک ظرفشویی شده است. این دسته بندی های مختلف سینک های ظرفشویی عبارتند از:

نحوه نصب و شکل ظاهری
تعداد لگن
متریال و جنس سینک
در ادامه قصد داریم تا با این انواع مختلف سینک ظرفشویی آشنا شویم تا بتوانید ویژگی های آنها را بدانیم و در هنگام انتخاب سینک آشپزخانه خود، بهترین انتخاب را داشته باشید.

انواع سینک ظرفشویی از نظر نحوه نصب
سینک های ظرفشویی مختلف از نظر شکل نصب شدن و ظاهرشان به 3 دسته سینک های روکار، سینک های توکار و سینک های زیرکار یا زیرکابینتی تقسیم بندی می شوند. در بین این سه دسته سینک، سینک های روکار، حالت معمولی و رای سینک ها هستند و نزدیک به 60 درصد از سینک ها با حالت روکار طراحی و تولید می شوند. پس از سینک های روکار، سینک های توکار هستند که با 3 درصد از تولیدات سینک رتبه دوم را دارند و طرفداران بسیار زیادی نیز دارند. سینک های زیرکار نیز معمولا 10 درصد آخر هستند و به نسبت سینک های دیگر خریدار ندارند اما سینک های پرطرفداری هستند. در ادامه به نحوه نصب و ویژگی های این سینک ها می پرازیم.

سینک ظرفشویی روکار: سینک ظرفشویی روکار به این شکل است که شما باید در ابتدا جای آن را کمی کوچک تر از خود سینک، در کابینت ببرید و سپس سینک را از بالا روی کابینت قرار دهید. سپس اتصالات لوله ها را در پایین انجام می دهید و درز های موجود را با چسب آب بندی می کنید. این سینک ها از نظر شکل ظاهری کاملا روی کابینت قرار می گیرند. سینک های روکار، طرح های بسیار ساده و زیبایی دارند. نکته مهم دیگر درباره این سینک ها نیز این است که احتمال زنگ زدگی و خرابی در آنها کمتر است و به مراقبت کمتری نسبت به سینک های توکار و زیرکار دارند.
سینک ظرفشویی توکار: نحوه نصب سینک توکار به این شکل است که جای سینک در کابینت را تقریبا به اندازه خودش می برند و برعکس سینک های روکار، از پایین و از داخل کابینت سینک را در جای خود قرار می دهند. سینک های توکار در حالتی هستند که انگار تقربا هم سطح با کابینت قرار گرفته اند. سینک های ظرفشویی توکار ظرافت بسیار زیبایی دارند و در آنها از طرح های بسیاری زیبایی نیز استفاده می شود. البته مشکل اینجاست که از آنجایی که این سینک ها در سطح پایین تری قرار می گیرند، ممکن است که آب در آنها باقی بماند و اگر بعد از هر استفاده از سینک ظرفشویی، آن را خشک نکنید، باعث خراب شدن سینک و زنگ زدن آن می شود. این سینک ها نیاز به مراقبت بیشتری نسبت به سینک های روکار دارند.
سینک ظرفشویی زیرکار: سینک های زیرکار یا زیرکابینتی نیز مانند سینک های توکار از پایین نصب می شوند اما تفاوتشان با سینک توکار این است که جای آنها مثل سینک های روکار، کمی کوچکتر گرفته می شود و سینک زیرکار عملا زیر کابینت قرار می گیرد و این باعث می شود که ظرافت سینک زیرکار بسیار بالاتر برود و به زیبایی آشپزخانه شما بیفزاید. اما نکته ای که پیش می آید این است که مراقبت از سینک های زیرکار، خیلی حساس تر از دیگر سینک ها است و باید توجه بیشتری به آنها داشته باشید.
انواع سینک ظرفشویی اخوان
انواع سینک ظرفشویی

انواع سینک ظرفشویی از نظر تعداد لگن
سینک های ظرفشویی از نظر تعداد لگن هایی که دارند نیز به سه دسته مختلف تقسیم بندی می شوند. سینک های تک لگن، سینک های دو لگن و سینک های چند لگن. در واقع سینک های دو لگن نیز در دسته چند لگن هستند اما از آنجایی که درصد بالایی از سینک های ظرفشویی به صورت سینک های دو لگن تولید می شوند، این سینک ها در دسته خاص خودشان قرار گرفته اند.

سینک های ظرفشویی تک لگن
سینک ظرفشویی تک لگن یکی از انواع سینک ظرفشویی است که فقط یک لگن دارد و این باعث می شود تا بتوان این سینک ها را چه با سینی و چه بدون سینی، با ابعاد کوچک تر و مناسب تری تولید شوند و این باعث می شود که این سینک ها به شدت برای آشپزخانه های کوچک یا مطبخ ها در منازل مختلف کاربرد بسیار زیادی داشته باشد. سینک های تک لگن معمولا به صورت بدون سینی تولی می شوند زیرا خریداران بیشتری علاقه به خرید سینک های ظرفشویی بدون سینی دارند.

سینک ظرفشویی دو لگن
سینک ظرفشویی دو لگن، همانطور که گفته شد حالت معمولی و رایج سینک های ظرفشویی است و احتمالا بیشتر سینک هایی که تا به حال دیده اید، دو لگن بوده اند. سینک های دو لگن کارایی بیشتری نسبت به سینک های تک لگن دارند.

سینک ظرفشویی چند لگن
سینک های ظرفشویی چند لگن، درصد کمی از سینک های خانگی را تشکیل می دهند. سینک های ظرفشویی چند لگن معمولا در رستوران ها و در سایز های بزرگ طراحی می شوند تا ظروف بیشتری در آن جا شود. اما سینک های چند لگنی که برای آشپزخانه ها در منازل تولید می شوند، به صورتی هستند که معمولا باید آنها را سفارش دهید. سینک های ظرفشویی چند لگن، معمولا طرح های خیره کننده ای دارند و بسیار زیبا هستند.

انواع مختلف سینک های ظرفشویی
تعداد لگن / نحوه نصب    روکار    توکار    زیرکار
تک لگن    سینک تک لگن روکار    سینک تک لگن توکار    سینک تک لگن زیرکار
دو لگن    سینک دو لگن روکار    سینک دو لگن توکار    سینک دو لگن زیرکار
چند لگن    سینک چند لگن روکار    سینک چند لگن توکار    سینک چند لگن زیرکار
خصوصیات سینک ظرفشویی تک لگن اخوان
خصوصیات سینک ظرفشویی تک لگن اخوان

سینک ظرفشویی تک لگن اخوان
یکی از سوالاتی که ذهن برخی از افراد را مشغول می کند این است که چرا از سینک های تک لگن استفاده کنیم؟ یک نکته مهم درباره سینک های ظرفشویی تک لگن این است که گاها آشپزخانه منزل شما کوچک است یا ممکن است به فضای بیشتری از کابینت خود احتیاج داشته باشید. در این شرایط شما می توانید از سینک های ظرفشویی تک لگن استفاده کنید تا فضای کمتری را اشغال کنند.

سینک ظرفشویی تک لگن اخوان یکی از زیبا ترین انواع سینک های ظرفشویی تک لگن است. اخوان سال هاست که سینک ظرفشویی تک لگن اخوان با بهترین کیفیت و طرح و نقش ها، تولید می کند و به مشتریان خود ارائه می دهد. سینک ظرفشویی تک لگن هم چنین برای آشپزخانه های پشتی کاربرد فراوان دارند و بسیاری از خانواده های ایرانی که یک آشپزخانه پشتی دارند، برای مطبخ خود، یک سینک ظرفشویی تک لگن اخوان خریداری کنند.

ویژگی های سینک های ظرفشویی تک لگن اخوان
1- تخلیه آب سریع به واسطه لوله کشی های مناسب و زنگ نزدن سینک
2- استفاده از فولاد ضد زنگ در تولید برخی از سینک های ظرفشویی
3- ارزان و با قیمت بسیار مناسب
نمایشگر ویدیو

00:00
00:30


برند های مطرح تجهیزات داخلی
1- اخوان
2- الماس
3- استیل البرز
4- آروما
5- بیمکث
6-لتو
7- داتیس
8- کن
خرید سینک ظرفشویی تک لگن اخوان
اگر قصد خرید یک سینک ظرفشویی تک لگن اخوان را برای منزل خود دارید، می توانید در سیلور یراق؛ وب سایت فروش اینترنتی انواع سینک های آشپزخانه، سینک ظرفشویی تک لگن اخوان مورد نظر خود را خریداری کنید و یکی سینک اخوان شیک، با کیفیت، ارزان قیمت و زیبا را برای خود، به صورت آنلاین خریداری کنید و در هزینه و زمان بسیار زیادی صرفه جویی کنید.

شما می توانید در وب سایت سیلور یراق؛ سینک تک لگن اخوان مورد علاقه خود را در مرجع کامل ما پیدا کرده، با سینک های انتخابی دیگر مقایسه کنید، بهترین انتخاب را با توجه به اطلاعات کاملی که در اختیار دارید، انتخاب کنید و سینک ظرفشویی تک لگن اخوان مورد نظر را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت و به صورتی اینترنتی خریداری کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

برگرفته از مقاله سینک ظرفشویی تک لگن اخوان : https://silveryaragh.com/

  • معین کاشانی
  • ۰
  • ۰

سینک گرانیتی,سینک ظرفشویی گرانیتی,خرید سینک گرانیتی

بهترین مارک سینک گرانیتی کدام است؟!

توجه به دکوراسیون آشپزخانه که به عنوان قلب خانه شناخته میشود،همانند دکور پذیرایی مهم و ارزشمند است و باید برای داشتن محیط آشپزخانه شیک و جذاب دقت زیادی داشته باشیم. خرید سینک ظرفشویی می تواند فضای آشپزخانه شما را متفاوت و مدرن جلوه دهد. امروزه انواع سینک ظرفشویی با مدل و جنس های مختلفی در بازار وجود دارد و سینگ گرانیتی یکی از آنها می باشد. ما در ادامه این مطلب می خواهیم توضیحاتی در رابطه با سینک های گرانتی بدهیم تا با آگاهی بیشتر بتوانید بهترین مارک سینک گرانیتی را با قیمت مناسب تهیه کنید.

 

اگر قصد مشاهده قیمت سینک ظرفشویی گرانیتی را دارید می توانید هم اکنون برای خرید سینک گرانیتی از سیلوریراق اقدام کنید و با قیمت مناسب و کیفیت فوق العاده انواع برند های سینک آشپزخانه گرانیتی همچون اخوان را سفارش دهید.

 

آشنایی کامل با سینک های ظرفشویی از جنس گرانیت

سینک گرانیتی؛ بیشتر از سنگ گرانیت تشکیل شده است و درصد کمی از رزین و آکریلیک تشکیل شده است. این محصولات کمی متفاوت تر هستند و ظاهری مدرن و زیبا با رنگ های متنوعی دارند. این سینکها وزن بالایی دارند و این می تواند جزء یکی از عیب های آن به حساب آید. از دیگر عیبوب آن می توان به این موضوع اشاره کرد که ظروف شیشه ای و چینی در هنگام برخورد با آن ممکن است دچار شکستگی شوند. این سینک ها دارای خواص آنتی باکتریال هستند و به راحتی تمیز می شوند. که این مورد هم می تواند از مزایای مهم سینک ظرفشویی گرانیتی باشد. اما خب ممکن است در ایران این مدل زیاد مورد استفاده قرار نگیرد اما در خارج از آن به خوبی استقبال شده است.

 

سینک ظرفشویی گرانیتی ایرانی بهتره یا خارجی؟!

بسیاری از افرادی که قصد دارند نسبت به خرید سینک گرانیتی اقدام کنند، این سوال برایشان پیش می آید که آیا سینک گرانیتی ایرانی بخریم یا خارجی؟ در این قسمت می خواهیم درمورد سینک های ظرفشویی گرانیتی ایرانی و خارجی صحبت کنیم و مزایا و معایب آنها را با یکدیگر بررسی کنیم، تا شما بتوانید با دید بازتری محصول مورد نیاز خود را انتخاب کنید.

 

بهترین مارک سینک گرانیتی خارجی

در سال های گذشته که استفاده از سینک های آشپزخانه گرانیتی در میان مردم رایج نبود، سینک های گرانیتی از کشورهایی همچون ایتالیا، چین و ترکیه بیشتر در بازار موجود بودند. البته سینک های ایتالیایی را بیشتر برند معروف ایرانی بیمکث وارد بازار ایران می کرد و با نام سینک گرانیتی بیمکث به بازار عرضه می کرد. البته تعداد مدل های این برند بسیار محدود است و اکثرا سینک گرانیتی مشکی، سفید و طوسی مورد استفاده قرار می گیرد.

 

همانند بیمکث، برند اخوان نیز اقدام به فروش سینک گرانیتی خارجی در میان محصولات خود کرده است. سینک ظرفشویی گرانیتی اخوان، یکی از پرفروش ترین سینک ها در میان برندهای خارجی موجود در بازار میباشد.

 

سینک گرانیتی اخوان سیلوریراق: آشپزخانه یکی از مهم ترین بخش های یک خانه است که بیشتر وقت افراد خانه دار، در آن میگذرد. از آشپزی، تا استفاده از دستگاه هایی مانند ماشین لباسشویی یا ماشین ظرفشویی، همه در آشپزخانه انجام می گیرند و به همین خاطر است که به آشپزخانه، قلب تپنده منزل می گویند. اما یکی از مهم ترین تجهیزات آشپزخانه که هم کاربرد بسیار زیادی دارد و هم در زیبایی آشپزخانه تاثیر زیادی دارد، سینک ظرفشویی است.

مهم ترین ایراد سینک های گرانیتی خارجی!

 

قیمت بالای سینک های گرانیتی خارجی بزرگ ترین عیب آنها می باشد. با توجه به اینکه در داخل ایران مواد اولیه تولید سینک های ظرفشویی گرانیتی به راحتی تولید میشود. از آنجایی که مقداری از مواد تشکیل دهنده سینک های گرانیتی از معادن کشور بدست می آید و مقدار دیگر آن نیز در پتروشیمی های کشور در دسترس می باشد به همین علت قیمت تمام شده این نوع محصولات در داخل کشور پایین تر از سینک های خارجی است.

 

سینک ظرفشویی گرانیتی

 

سینک ظرفشویی گرانیتی ایرانی:

• بالا رفتن روزانه قیمت ارز در کشور

• وجود مواد اولیه باکیفیت در کشور

• کیفیت خوب برندهای ایرانی سینک گرانیتی

• ارائه گارانتی و خدمات برندهای ایرانی

• متنوع بودن مدل های داخلی

• قیمت سینک گرانیتی ارزان ایرانی

 

بهترین برند سینک ظرفشویی گرانیتی

فونیکس، SMT و گرانیکو سه تا از بهترین برندها را در تولید انواع سینک گرانتی هستند. اگر فروشگاه های زیادی را زیرپا گذاشته باشید، احتمالا مدل های مختلفی از این محصول را مشاهده کرده اید. سینک های گرانیتی در کنار ظاهر بسیار شیک و مدرنی که دارند، با داشتن عمر طولانی و مقاومت بالا در برابر عوامل مختلف توانسته است در فروش برخی سینک های استیل، سبقت بگیرد و تبدیل به یکی از محصولات پرفروش در بازار شود.

 

به لطف همت و تلاش متخصصات داخلی، سینک ظرف شویی گرانیتی ایرانی توانسته با برترین محصولات خارجی رقابت کند و پیروز این میدان شود. برندهای مختلفی در کشور وجود دارند که در زمینه تولید انواع مختلف سینک گرانیتی فعالیت دارند و محصولاتی با کیفیت و زیبا به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می کنند. 

 

سینک گرانیتی فونیکس (PHOENIX)

فونیکس؛ یک برند ایرانی و بسیار محبوب و باکیفیت است همچنین برندی پیشرو و حرفه ای در زمینه تولید انواع سینک های گرانیتی محسوب میشود. سینک گرانیتی PHOENIX، در کنار طراحی زیبا و منحصر به فردی که دارد؛ محصولی باکیفیت ارائه می دهد و به همین دلیل رتبه اول در میان انواع سینک گرانیتی ایرانی دارد. این سینک های زیبا با داشتن مزیت های بیشمار توانسته یک رقیب جدی برای محصولات مشابه خارجی باشد و همچنین توانسته است نیازهای خریداران خود را به بهترین شکل ممکن برطرف کند.

 

سینک گرانیتی گرانیکو(GRANIKO)

سینک گرانیتی گرانیکو سیلوریراق؛ یکی از برندهای معروف ایرانی است که با داشتن تجربه فراوان در عرصه تولید انواع لوازم آشپزخانه، توانسته جایگاه خود را در میان محصولات داخلی پررنگ کند و به برندی محبوب در بازار تبدیل شود. سینک آشپزخانه گرانیتی گرانیکو، محصول زیبا و شیکی است و یک انتخاب مناسب برای زندگی مدرن امروزی می باشد. این برند با بهره گیری از نیروی انسانی مجرب و با دانش نسبت به تولید یک محصول باکیفیت و مرغوب اقدام کرده است.

 

سینک گرانیتی بیمکث (BIMAX)

بیمکث؛ یکی از پرفروش ترین و معروف ترین شرکت های تولید می باشد که با داشتن سالها تجربه در زمینه تولید مدل های مختلف سینک ظرفشویی توانسته رضایت تمامی مشتریان خود را جلب کند. سینک گرانیتی بیمکث، یک محصول زیبا و جذاب می باشد که با داشتن طراحی خاص توانسته علاوه بر ظاهر مناسب، کیفیت و دوام بالایی را ارائه دهد.

 

خرید سینک گرانیتی

 

خرید بهترین برند سینک ظرفشویی گرانیتی با قیمت مناسب

سینک های گرانیتی معمولا مزایایی دارند که در لیست افرادی قرار می گیرند که قصد خرید سینک آشپزخانه گرانیتی دارند. اگر شما هم جزو کسانی هستید که به این محصولات علاقه دارند و در جست و جوی بهترین سینک گرانیتی برای خرید هستید، بهتر است تا یکسری نکاتی را مد نظر قرار دهید؛ زیرا با توجه به فاکتورهای زیر می توانید بهترین نتیجه را از خرید این مدل از سینک ها دریافت کنید.

 

1- مقاومت بالا در برابر لکه، تغییر رنگ، خراش و رنده رنده شدن از مهم ترین ویژگی های مهم یک سینک گرانیتی است. اگر قرار است سینک شما استحکام بالایی داشته باشد، باید بسیار سخت و بدون منفذ خالی باشد.

 

2- تعمیرو نگهداری چنین محصولاتی باید آسان و راحت باشد. اینکه سینک شما سالم، تمیز و بهداشتی باشد اهمیت زیادی دارد. سنکی که نگهداری و تعمیر آن آسان باشد، بسیار راحت تر بهداشتی و سالم باقی می ماند.

 

3- ظاهر و زیبایی از نکات مورد توجه است. سینک شما باید شکیل و زیبا باشد تا با دکوراسیون و طراحی آشپزخانه متناسب باشد. یکی از دلایلی که بهترین برند سینک ظرفشویی گرانیتی را انتخاب می کنید، به طور حتم زیبایی و سازگاری آن با فضای آشپزخانه می باشد.

 

4- ترکیب ساخت سینک های گرانیتی را در نظر داشته باشید. این جمله نشانگر این است که شما به دنبال سینکی هستید که دارای مقاومت بالایی باشد. در هنگام خرید آنلاین سینک گرانیتی سعی کنید به دنبال سینکی باشید که از سخت ترین و بهترین غبار گرانیت ساخته شده باشد.

 

فروش بهترین مارک سینک ظرفشویی گرانیتی در فروشگاه سیلور یراق

مسلما قوی ترین و اصلی ترین دلیل شما برای خرید سینک گرانیتی ایرانی و خارجی، کیفیت بالای این محصول و اطمینان از دوام بالای آن است. البته در کنار کیفیت مناسب، زیبایی و جذابیت محصولات ایرانی نیز یکی از فاکتورهای مهم و تاثیرگذار در تصمیم گیری شما محسوب میشود. که با توجه به هزینه ای که قرار است شما برای سفارش محصول مورد نظر خود صرف کنید، یک موضوع کاملا بدیهی است و حق طبیعی شما به حساب می آید.

 

فروشگاه اینترنتی سیلوریراق، یکی از معتبرترین مراکز فروش لوازم خانه و آشپزخانه است؛ که با ارائه متنوع ترین و باکیفیت ترین سینک آشپزخانه گرانیتی توانسته است، رضایت کاربران خود را با سلایق متفاوت بدست آورد. قیمت سینک ظرفشویی گرانیتی، در عین حال که از جنس مرغوبی ساخته میشود از طراحی و رنگ بندی مدرنی برخوردار است و اگر شما هم به دنبال خرید بهترین مارک سینک ظرفشویی گرانیتی هستید؛ بهترین گزینه مراجعه به سایت سیلور یراق و خرید اینترنتی سینک گرانیتی ارزان می باشد.

 

لینک منبع

 

 

 

  • معین کاشانی
  • ۰
  • ۰

ابعاد سینک توکار (اندازه استاندارد سینک ظرفشویی توکار)

در بازار لوازم خانه و آشپزخانه ابعاد و اندازه های مختلفی برای سینک ظرفشویی وجود دارد. در سال های گذشته سینک با عرض 50 سانتی متر تولید می شد و صفحه روی کابینت هم 50 متر بود. اما نسل جدید سینک های ظرفشویی با عرض 60 تولید میشوند و صفحه های کابینت هم با همین عرض تولید میشوند. تنوع تولید سینک ها در مقایسه با گذشته خیلی بیشتر شده، هم در مدل ها و هم در ابعاد تجهیزات جانبی کنار سینک هم به مرور افزایش پیدا کرد. در واقع یکی از مهم ترین موارد در انتخاب و خرید سینک ظرفشویی ابعاد آن می باشد. در ادامه این مطلب قصد داریم تا اطلاعاتی در رابطه با ابعاد استاندارد سینک ظرفشویی توکار و روکار در اختیارتان قرار دهیم تا با توجه به فضای آشپزخانه خود بتوانید بهترین و مناسب ترین انتخاب را داشته باشید.

مقایسه ابعاد سینک توکار و روکار

سینک های روکار همانطور که از نام آنها مشخص می باشد، به سینک هایی گفته میشود که بر روی کابینت قرار می گیرند و به شکل مستطیل هستند و با عرض 60 ساخته میشوند. این مدل از سینک ها کارایی بیشتری در مقابل سینک های توکار دارند؛ اما از لحاظ طولی در ابعاد ۸۰ سانتیمتر – ۱۰۰ سانتیمتر – ۱۲۰ سانتیمتر و ۱۵۰ سانتیمتر تولید می شود.

انتخاب اندازه در سینک ظرفشویی بسته به فضای موجود در کابینت آشپزخانه و سلیقه مشتری متفاوت است. بیشترین انداز ای که در خرید سینک مورد توجه مشتریان قرار می گیرد، سینک با عرض 120 است. بر اساس تجربه ی برخی از متخصصان در این زمینه اکثر مشتریان این اندازه را دوست دارند. زیرا هم سینی مناسبی برای گذاشتن ظرف های شسته شده در اختیار دارند و هم اینکه دو لگن برای شستشو دارند. پس برای طراحی سینک ظرفشویی باید از اندازه های تولید شده استفاده کرد. سینک ها در هر مدلی معمولا هم لگن چپ و هم لگن راست دارند که نسبت به فضای آشپزخانه می توان از آنها استفاده کرد.

اندازه استاندارد سینک ظرفشویی توکار چقدر است؟

سینک های توکار، سینک هایی هستند که با اشکال غیرهندسی مانند لوبیایی شکل تولید میشوند و برای نصب آن نیاز است که صفحات کابینت نیز به آن شکل بریده شود و قالب آن سینک روی صفحه در می آید. این مدل از سینک از زیبایی و ظرافت خاصی برخوردار می باشد و به همین دلیل صفحه قطع نمیشود و شکل زیبایی را به کابینت آشپزخانه میدهد. اما این مدل در مقایسه با سینک های روکار از کارایی کمتری برخوردار می باشد. زیرا همیشه دور سینک روی صفحه، به خاطر لبه ای که سینک دارد آب جمع میشود و باعث کاهش عمر مفید صفحه میشود.

ابعاد این مدل از سینک های ظرفشویی بین 100-120 سانتی متر است؛ البته چند سانتی متری کوچیکتر هستند اما در طراحی باید همان اندازه مشخص شده در نظر گرفت.

به خاطر اینکه از کابینت سینک ظرفشویی معمولا به جای سطل زباله و یا آب شیرین کن استفاده میشود و معمولا ظرفی درون آن گذاشته نمیشود، تقریبا به عنوان کابینت دیده نمی شود. پیشنهاد میشود در طراحی کابینت به جای استفاده از عدد 120 از 90 استفاده کنید. زیرا تنها کافی است لگن سینک درون کابینت قرار بگیرد و سینی سینک روی کابینت کنار قرار بگیرد؛ با این کار می توان 30 سانتی متر به فضای مفید کابینت ها اضافه کرد.

ابعاد سینک ظرفشویی تک لگنه و دولگنه

زمانی که قصد دارید آشپزخانه خود را بسازید و یا حتی آن را تعمیر کنید، باید لوازم مهمی مانند سینک ظرفشویی را در نظر داشته باشید. این وسیله از ارکان اصلی آشپزخانه محسوب میشود. اگر سینک مناسبی در آشپزخانه و یا مطبخ شما وجود نداشته باشد کارتان با مشکل مواجه میشود و در بسیاری از موارد نیز ممکن است به دردسر بیفتید.

سینک ظرفشویی تک لگنه و دو لگنه از وسایل ضروری آشپزخانه است. این وسیله کاربردی ابعاد و مدل های مختلفی دارد و با توجه به فضایی که در دسترس دارید می توانید بهترین مدل موجود را انتخاب و خریداری کنید. در خرید این وسیله باید به برخی از نکات توجه کنید تا بتوانید محصول بهتری را تهیه کنید.

یکی از موارد مهمی که در راهنمی خرید سینک ظرفشویی مورد توجه قرار می گیرد ابعاد سینک می باشد. سینک ها ابعاد و سایزهای مختلفی دارند. تفاوتی ندارید که آیا سینک ظرفشویی شما تولید داخل است یا یک محصول وارداتی است؛ تمامی مدل ها باید از یک اندازه استاندارد پیروی کنند. در هنگام خرید سینک باید از پیش به ابعاد محلی که برای نصب آن در نظر گرفته اید توجه کنید و مطابق با این اندازه خرید خود را انجام دهید.

در حالت کلی یک سینک دو لگنه استاندارد که اغلب مورد استفاده قرار می گیرد در نوع روکار با طول 120 سانتی متر و عرض 60 سانتی متر می باشد و در نوع توکار با طول 116 تا 120 سانتی متر است.

خرید سینک ظرفشویی توکار با ابعاد استاندارد در فروشگاه سیلوریراق

سینک ظرفشویی یکی از کاربردی ترین محصولات در آشپزخانه ها می باشد و در دسته بندی های متفاوتی در بازار موجود است. از انواع سینک های اخوان و یا سایر برندهای مختلف می توان به سینک توکار، روکار و سینک زیر کورینی در جنس های استیل، رزین و گرانیتی اشاره کرد. همانطور که در قسمت های بالاتر به آن اشاره کردیم ابعاد استاندارد سینک ظرفشویی توکار، از مهم ترین موارد در هنگام خرید اینترنتی سینک توکار می باشد؛ این موضوع شاید دغدغه بسیاری از مشتریان باشد که بتوانند محصولی را با ابعاد و اندازه مشخص و همچنین با کیفیت بالایی سفارش دهند.

سایت سیلور یراق که جزو یکی از معتبرترین و بزرگ ترین فروشگاه های آنلاین لوازم خانه و آشپزخانه می باشد، توانسته است با ارائه باکیفیت ترین محصولات رضایت مشتریان خود را بدست آورد و این اطمینان را به آنها می دهد که محصول خود را با همان مشخصات و اطلاعات ارائه شده می توانند خریداری کنند و هیچ نگرانی بابت خرید خود نداشته باشند. هم اکنون برای خرید سینک ظرفشویی روکار و سینک ظرفشویی توکار از سیلوریراق می توانید اقدام کنید.

 

لینک منبع

  • معین کاشانی
  • ۰
  • ۰

بهترین مارک سینک ظرفشویی چیست؟

سینک ظرفشویی، یکی از پرکاربرد ترین تجهیزات در هر آشپزخانه می باشد که هم در ظاهر و جلوه بخشی به ظاهر آشپزخانه و هم در راحتی و آسایش افراد منزل نقش مهمی دارد. امروزه با افزایش مدل ها و تنوع برندهای ایرانی، انتخاب بهترین مارک سینک ظرفشویی ایرانی، دغدغه بسیاری از افراد به خصوص خانم ها می باشد. اگر برای خرید سینک آشپزخانه، سری به فروشگاه ها بزنید احتمالا با برندها و مدل های مختلفی روبه رو میشوید؛ که هر کدام از آنها دارای ویژگی های مخصوص به خود می باشند و این موضوع به طور معمول انتخاب را برایتان کمی دشوار خواهد کرد.

شما می توانید با شناخت بهتر و دقیق تر برندها و یا توجه به بودجه ای که برای خرید بهترین برند سینک ظرفشویی در نظر دارید و سبک و مدلی را که مد نظرتان است، انتخاب هوشمندانه تری را تجربه کنید. امروزه سینک های زیادی با برندهای مختلف و کیفیت های متفاوت در بازار وجود دارند که در طرح ها و ویژگی های مختلف به مشتریان عرضه میشوند. کیفیت خوب، قیمت مناسب و مرغوبیت سینک های ایرانی در سل های اخیر موجب شده تا همه افراد با هر سلیقه و هر بودجه ای استفاه از سینک های ایرانی را جز اولویت های خود قرار دهند.

اگر قصد سفارش بهترین سینک آشپزخانه را دارید؛ می توانید برای خرید سینک ظرفشویی از سایت سیلوریراق https://silveryaragh.com/، بزرگترین مرکز فروش سینک ظرفشویی ارزان قیمت، اقدام کنید.

فاکتورهای مهمی که باید در هنگام خرید سینک ظرفشویی بدانید!

برای خرید بهترین مارک های سینک ظرفشویی ، لازم است تا مطابق با نیاز، سبک و مدلی که مد نظرتان است؛ مناسب ترین انتخاب را داشته باشید. توجه داشته باشید که عمق لگن ظرفشویی، ضخامت و نوع ورقی که برای ساخت این وسایل استفاده میشود، متفاوت است. هر چقدر عمق و ضخامت سینک آشپزخانه بیشتر باشد، کیفیت آن نیز بالاتر است و در برابر برخی از عوامل کمتر با مشکل مواجه میشود. توجه داشته باشید که شیب لگن اهمیت زیادی در راحتی استفاده شما دارد و از جمع شدن آب داخل سینک جلوگیری می کند و از همین جهت بهتر است که در هنگام خرید به سراغ مدل هایی بروید که شیب مناسبی دارند.

سینک های ظرف شویی، از لحاظ شکلی نیز تنوع زیادی دارد؛ برای مثال نمونه های تک لگن مستطیل شکل و بزرگ، دو لگنه کاسه ای یا چهارگوش با اندازه های برابر، دو لگنه کاسه ای یکی بزرگ و دیگر کوچک به همراه محفظه زباله و مدل های سه لگنه که یک لگن کوچک در وسط و دولگن بزرگ در اطراف دارد، در این مدل لگن کوچک وسطی حاوی محفظه زباله و تخته برش مواد غذایی است. البته شما باید برای انتخاب مدل های مختلف فضای کانتر آشپزخانه خود را نیز در نظر داشته باشید.

نکته دیگری که باید در انتخاب مناسب ترین سینک آشپزخانه مد نظر داشته باشید، مربوط به اندازه و فرم سینک استکه باید با توجه به فضا و کابینتی که در آشپزخانه دارید انتخاب شود. در ادامه به مهم ترین خصوصیات سینک ها اشاره می کنیم.

1.    مقاومت بسیار بالا در برابر خط و خش

از اصلی ترین مزیت های سینک های باکیفیت این است که مقاومت خوبی در برابر خش دارند. اگر تجربه استفاده از سینک های نامرغوب را داشته باشید، احتمالا بزرگ ترین مشکلی که پس از مدتی استفاده با آن رو به رو خواهید شد، نمایان شدن خط و خش های زیاد بر روی سینک و ظاهر نامناسب آن می باشد. یک سینک مرغوب، کیفیت بالا و مقاومت زیادی در برای خش خوردگی دارد و همین مورد باعث میشود تا در گروه برترین سینک های ظرف شویی قرار بگیرد.

2.    مقاوم بودن نسبت به گرما و سرما

سینک های درجه یک و مرغوب در برابر تغیرات دما بسیار مستحکم هستند. ریختن آب جوش حاصل از پخت و پز در داخل سینک و یا تغییرات مدام دما، آسیبی به آن نمی رساند. این موضوع یکی از ویژگی های خیلی خوب سینک های ایرانی باکیفیت است که به شما این اجازه را می دهد تا در هر سمت که بخواهید بدون توجه به تفاوت دما کار مورد نظر خود را انجام دهید. مقاوم بودن سینک نسبت به دما این امکان را به شما می دهد تا در یک سمت سینک قابلمه ی داغ را با خیالی آسوده قرار دهید و در سمت دیگر آن میوه ها را بشویید.

3.    عدم تغییر رنگ با گذشت زمان

مزیت مهم دیگر سینکهای ایرانی این است که بر اثر درجه حرارت بسیار بالا و یا پایین تغییر رنگ نمی دهد و یا با ریختن مواد رنگی و چربی غذا لکه های بر روی سینک باقی نمی ماند و از این همین رو شما می توانید تا مدت ها بدون هیچ نگرانی از ظاهر یکدست و رنگ ثابت این سینک ها در آشپزخانه خود لذت ببرید.

4.    پاک کنندگی راحت لکه ها

یکی دیگر از مهم ترین دغدغه های بسیاری از بانوان در آشپزخانه این است که از وجود لکه های باقی مانده بر روی سینک احساس ناخوشایندی دارند و در بسیاری از موارد پاک کردن این لکه ها کار چندان راحتی نیست؛ اما در صورت خرید سینک های باکیفیت دیگر لازم نیست تا نگران این موضوع باشید. شما می توانید با یک شستن ساده از شر همه لکه های روی سینک خلاص شوید.

معروف ترین برندهای سینک های ظرفشویی ایرانی در بازار اخوان و استیل البرز می باشند. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا با ویژگی های برترین برندهای سینک ظرفشویی آشنا شوید.

سینک ظرفشویی اخوان

در لیست محبوب ترین و بهترین سینک ظرف شویی موجود در بازار می توان به یک برند کاملا ایرانی اخوان اشاره کرد. شرکت اخوان یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان سینک ظرفشویی در ایران میباشد که با داشتن چندین مدل سینک مختلف تنوع زیادی در میان محصولات خارجی و ایرانی دارد و یکی از رقبای بزرگ محصولات خارجی در بازار داخلی به حساب می آید که تقریبا نیم قرن در زمینه فروش انواع سینک و محصولات آشپزخانه تجربه دارد.

بهترین مارک سینک ظرفشویی اخوان، تنوع بالایی در ظاهر دارند و از این جهت با هر نوع سبک و دکوراسیون هماهنگ هستید. کیفیت بالا و مرغوبیت در جنس این سینک ها موجب شده است تا به عنوان یکی از معروف ترین برندهای ایرانی شناخته شود و مشتریان نیز از مرغوبیت این کالا رضایت بالایی دارند. گارانتی محصولات ارائه شده و همچنین 10 سال خدمات پس از فروش، از بهترین مزیت های برند اخوان برای مشتریان می باشد که به انها این اطمینان را می دهد که تا سال ها می توانند با خیالی آسوده از سینک ظرفشویی اخوان، به عنوان بهترین سینک ظرفشویی سیلوریراق استفاده کنند.

مزایای سینک های اخوان:

  • تنوع در طراحی محصولات
  • برندی کاملا ایرانی
  • 10 سال گارانتی و ضمانت پس از فروش
  • کیفیت و مرغوبیت بالای محصول
  • قیمت مناسب

سینک ظرفشویی استیل البرز

یکی دیگر از معتبرترین برندهای سینک ظرفشویی، استیل البرز می باشد. شرکت استیل البرز برای ساخت سینک های ظرفشویی، از ورق فولاد وارداتی استفاده می کند. کلیه روال ساخت و تهیه سینک ها در شرکت البرز به صورت اتوماتیک و نیمه اتوماتیک انجام میشود و از همین جهت محصولات این شرکت از کیفیت بالایی برخوردار می باشند. بهترین خماتی که شرکت استیل البرز به مشتریان خود ارائه می دهد، گارانتی محصولات و خدمات پس از فروش به مدت 10 سال است.

یکی از برترین مزیت بهترین مارک های سینک ظرفشویی استیل، این است که مدل های مختلفی سینک در ابعاد و مدل های مختلف تولید می کند. تنوع زیاد سینک های البرز، انتخاب را برای مشتریان مختلف با سلایق متفاوت راحت تر کرده است. برای ساخت اکثر سینک های استیل البرز، از ورق های استیل ضد زنگ وارداتی از کشورهای اروپایی و آمریکایی استفاده میشود که کیفیت بالایی دارند. تمامی سینک های برند استیل البرز دارای سیفون و تخته برش رایگان هستند و برای نصب آنها از بست های فلزی ایتالیایی استفاده میشوند که مقاومت بالایی دارند.

مزیت های سینک های ظرفشویی البرز شامل:

  • تنوع در طراحی محصولات
  • ضد زنگ بودن
  • مقاومت و دوام بالا
  • استفاده از ورق های استیل وارداتی
  • دارای نوار آب بندی در سینک های توکار
  • دارای نشان استاندارد

 قیمت و خرید بهترین برندهای سینک ظرفشویی در فروشگاه اینترنتی سیلور یراق

قیمت سینک ظرفشویی: آشپزخانه در بسیاری از فرهنگ های مختلف در کشور های سراسر جهان، یکی از مهم ترین بخش های خانه شمرده می شود. حتی در بعضی از فرهنگ ها، آشپزخانه را قلب تپنده خانه می دانند و یکی از قسمت های خانه شماست که خانم های خانه دار، بیشترین وقت را صرف تزئین و تجهیز کردن آن می کنند و به آن اهمیت بسیار زیادی می دهند و ظرافت خاصی برای آن به خرج می دهند. اما فکر می کنید آشپزخانه برای چی مهم ترین بخش خانه در چشم خانم هاست؟

اگر قصد خرید سینک ظرفشویی ارزان قیمت را دارید، می توانید در وب سایت سیلور یراق، بدون نگرانی درباره قیمت سینک آشپزخانه، بهترین انواع سینک آشپزخانه را به صورت اینترنتی خریداری کنید و در هزینه ها و زمان بسیار زیادی صرفه جویی کنید.

 

لینک منبع

  • معین کاشانی
  • ۰
  • ۰

نصب سینک روکار (طریقه نصب سینک ظرفشویی)

 

امروزه در تمامی آشپزخانه های منازل کوچک و بزرگ سینک ظرفشویی وجود دارد و یک وسیله جدایی ناپذیر از آشپزخانه است. بنابراین نحوه ی نصب سینک روکار بسیار مهم است.

به گزارش اخبار ساختمان، سینک ها از لحاظ نوع نصب در آشپزخانه، به دو نوع روکار و توکار تقسیم میشوند و نصب آنها نیز تفاوت هایی با یکدیگر دارند. در این مطلب ما سعی داریم تا اطلاعاتی در رابطه با نحوه نصب سینک توکار و همچنین آموزش نصب سینک ظرفشویی توکار در اختیارتان قرار دهیم. همانطور که می دانید سینک ظرفشویی یکی از لوازم مهم و کاربردی در آشپزخانه می باشد که بارها در طول روز مورد استفاده قرار می گیرد. از آنجایی که این وسیله نقطه اتصال میان آب و فاضلاب آشپزخانه است، باید در هنگام نصب آن دقت زیادی داشته باشید. هر گونه اشکال و ایرادی در نصب آن می تواند موجب دردسرهایی همچون نشت آب و پساب سینک به آشپزخانه یا کابینت را به همراه داشته باشد.

اگر قصد خرید انواع سینک آشپزخانه، را دارید می توانید برای خرید سینک ظرفشویی، از سایت های دیجیکالا و سیلوریراق، سینک ظرفشویی روکار، سینک ظرفشویی توکار، تک لگن، دولگن، سرامیکی و گرانیتی در برند های مختلفی همچون: اخوان، استیل البرز و.. با قیمت ارزان و کیفیت عالی سفارش دهید.

 

طریقه نصب سینک روکار به چه صورت است؟

 

امروزه در تمامی آشپزخانه های منازل کوچک و بزرگ سینک ظرفشویی وجود دارد و یک وسیله جدایی ناپذیر از آشپزخانه است. بنابراین نحوه ی نصب سینک روکار بسیار مهم است. البته این امکان وجود دارد که بعضی از آشپزخانه ها دوتا باشد. در این صورت قرار دادن سینک ظرفشویی شاید کار چندان پیچیده ای نباشد و در عمل مشکلی به وجود نیاورد، متنها هر فردی را بهر کاری ساخته اند؛ پس متخصصان در این زمینه اگر این کار را برای شما انجام دهند کیفیت نهایی بیشتری دارد، اما در شرایط خاصی امکان کمک گرفتن از چنین افرادی وجود ندارد. ما در این مطلب درمورد شیوه نصب سینک روکار، به صورت اصولی و کاملا کاربردی می پردازیم تا اگر اختمالا خودتان خواهان نصب سینک هستید؛ دست به کار شوید.

 

با یک بررسی ساده متوجه شده اید که سینک های ظرفشویی انواع مختلفی دارند؛ و اگر بخواهیم آنها را دسته بندی کنیم باید سینک ها را به دو نوع روکار و توکار تقسیم کنیم. آن دسته از سینک هایی که بر روی لبه کابینت قرار می گیرند روکار و آنهایی که در دل کابینت قرار می گیرند سینک توکار نامیده میشوند. امروزه در بازار اکثر این وسایل را استاندارد می سازند و به همین علت کسانی که در زمینه کابینت سازی فعالیت دارند، صفحاتی به اندازه استاندارد برای این سینک ها در نظر می گیرند. بنابراین در هنگام خرید سینک، ابتدا اندازه ای را که در نظر گرفته شده است را بگیرید.

مشخصات کابینت سینک روکار

 

 

البته معمولا کابینت سازها به صورت اصولی 120 سانتی متر را در نظر دارند. اما این تنها اندازه طول کابینت می باشد و عرض کابینت باید همیشه در اندازه 60 سانتی متری دیده شود. در هنگام خرید سینک ظرف شویی روکار، در نظر داشته باشید که سینک ها به صورت دو لبه و یک لبه فروخته میشوند. منظور اینکه یک لبه گرد دارند یا دو لب گرد. سینک هایی که دارای دو لب گرد هستند معمولا برای فضاهایی در نظر گرفته میشوند که از هر دو طرف آزاد هستند؛ جایی مثل اپن و یا میز وسط آشپزخانه.

 

آموزش نصب سینک ظرفشویی روکار

 

لبه های این مدل از سینک ها بر روی کابینت قرار می گیرد و نصب آنها نسبت به مدل توکار راحت تر می باشد. در ابتدا باید مکان نصب سینک ظرفشویی روکار را در آشپزخانه مشخص کنید. البته اندازه ظرفشویی خریداری شده باید کاملا متناسب با مکان انتخاب شده باشد. توجه داشته باشید که گیره ها و اتصالات لازم و متناسب با سینک خود را به همراه آن خریداری کرده باشید. البته برخی از شرکت ها تمامی لوازم مورد نیاز آن را به مشتری عرضه می کنند. در اولین مرحله پس از آماده سازی محل نصب، سینک را به پشت برگردانید، گیره ها و سایر اتصالات لازم مانند شیر و دریچه آب و ... را بر روی آن نصب کنید.

 

دریچه آب باید با استفاده از چسب محکم شود و چسب های اضافی آن پاک شود. سپس سینک را با دقت تمام بر روی کابینت قرار دهید. در آخر، گیره های سینک را پیچ داده و سفت کنید. پس از قرار گرفتن سینک ظرفشویی بر سر جای خود بسته و کاملا محکم کنید. بعد از آن باید لوله های ورودی به فاضلاب را که در زیر ظرفشویی قرار می گیرند را ببندید. حال با بازکردن شیرآب، از نصب سینک خود اطمینان پیدا کنید. در پایان کار اگر مشکلی در نصب مشاهده نکردید، لبه های ظرفشویی را با استفاده از چسب سیلیکونی آب بندی کنید.

سیفون سینک ظرفشویی را چگونه نصب کنیم؟

 

 

سیفون سینک ظرفشویی معمولا به همراه خود سینک در بسته بندی آن قرار داده میشود. انتخاب اتصالات فاضلابی متناسب با نوع سینک اهمیت زیادی دارد. سینک های یک قلو تنها به یک خروجی نیاز دارند؛ اما مدل دوقلو آن باید دو خروجی داشته باشد. که به خروجی اول و فاضلاب شبکه میشود و یا بهم وصل و در نهایت آب خارج میشود. البته نوع سه یا چهار خروجی آب هم دارند.

 

برای اتصال سیفون ظرفشویی ابتدا باید پنجره خروجی آب از سینک را وصل کنید. این کار بسیار ساده است. تنها کافی است که قسمت رویی آن را از سایر قسمت ها جدا کنید و از روی و درون سینک عبور دهید و قسمت زیرین را با تعبیه واشرها به آن وصل کنید. برخی از سیفون ها با پیچ و مهره و برخی از آنها خودشان حالت مهره ای دارند.

 

اگر خروجی آب بیشتر بود برای هر دو تا چند خروجی این پنجره ها را به همین صورت وصل کنید. معمولا خروجی آب روی سینک به یکی از این راه های خروجی وضل میشود و دارای شیلنگ و یا لوله باریک تری می باشد. قبل از محکم کردن پیچ مهره های پلاستیک باید هر کدام را با یک واشر هم اندازه که مشخص است، آب بندی کنید. در هنگام سر هم کردن اتصالات فاضلاب سینک، در نظر داشته باشید که تمامی لوله ها کمی بلند در نظر گرفته شوند تا پس از بررسی و اندازه گیری هر مقدار از لوله را که نیاز دارید استفاده کنید و مقدار اضافی آن را برش دهید.

 

مراحل تبدیل سینک توکار به روکار:

  1. انتخاب و خرید سینک جدید
  2. جدا کردن شیرآب
  3. باز کردن سیفون و زیر آب ظرفشویی
  4. جدا کردن سینک قدیمی
  5. تمیزکاری محل نصب
  6. چسب کاری قسمت های اتصال
  7. قراردادن سینک جدید در محل نصب
  8. بستن شیر و سیفون زیر آب

تفاوت سینک روکار و توکار، کدام بهتر است؟!

 

 

عموما سینک ها در دو دسته ی توکار و روکار قرار می گیرند. بنابراین اولین موضوع در خرید سینک انتخاب نوع آن می باشد. اگر بخواهیم رو راست باشیم هرگز نمی توان گفت که سینک ظرفشویی روکار بهتر است یا توکار! اما هر کدام از این مدلها دارای مزایا و معایبی هستند و انتخاب مدل مناسب تنها به انتظارات و سلیقه شما بستگی دارد. پس بهترین کار این است که درباره هر کدام از این مدل ها و تفاوتشان اطلاعاتی داشته باشید که در نهایت بتوانید تصمیم بگیرید که کدام سینک برای آشپزخانه شما مناسب می باشد.

* مقایسه زیبایی و ظاهر سینک توکار و روکار

نمی توان از این موضوع چشم پوشی کرد که زیبایی، سهم زیادی در انتخاب محصول دارد. در مقایسه سینک روکار و توکار باید بیان کرد که مدل توکار ظرافت و زیبایی بیشتری دارد؛ و در اکثر آشپزخانه ها مدرن و حرفه ای از سینک توکار استفاده میشود. از لحاظ تنوع نیز مدل سینک ظرفشویی روکار، در شرایط خوبی قرار دارد و با انواع فرم های مربع، دایره، مستطیل و ... قابل خریداری می باشد. اگر زیبایی آشپزخانه برای شما اولویت می باشد بهتر است که یکی از مدل های توکار را انتخاب کنید.

* شیوه نگهداری سینک ظرفشویی توکار و روکار

در مدل توکار، رطوبت و قطرات آب به سادگی می توانند وارد سطح داخلی کابینت شوندو به همین دلیل خشک کردن اطراف سینک بعد از هربار استفاده ضروری می باشد. باقی ماندن آب و رطوبت بعد از مدتی می تواند موجب پوسیدگی آن شود. اما اگر حوصله خشک کردن همیشگی اطراف سینک را ندارید بهتر است از مدل های روکار استفاده کنید. در سینک روکار اگر آب به اطراف پخش شود روی صفحه سینک و در محدوده لبه قرار می گیرد. به همین دلیل نگرانی به خاطر آسیب رساندن به صفحه کابینت اطراف آن وجود ندارد.

* تفاوت های نصب سینک توکار و روکار

در طرز نصب سینک روکار، صفحه کابینت به صورت عرضی برش داده میشود و لبه های سینک روکار نصب شده، روی کابینت قرار می گیرد. در ادامه به کمک چسب آکواریوم یا نوار آب بندی دور تا دور سینک پوشیده میشود. ولی در نصب سینک توکار، به کمک شابلون و یا متر صفحه کابینت مطابق با ابعاد سینک برش داده میشود. سپس سینک درون این فضا قرار می گیرد، به گونه ای که لبه ی آنن پایین تر از سطح کابینت قرار می گیرد. در اخر بست ها محکم میشود و آب بندی دور سینک انجام میشود.

لینک منبع

  • معین کاشانی
  • ۰
  • ۰

ویژگی سینک ظرفشویی بیمکث (آیا سینک بیمکث خوبه؟)

سینک ظرفشویی و اهمیت آن در آشپزخانه

آشپزخانه یکی از مهم ترین بخش های خانه شماست و در طول روز، همه افراد خانواده به دفعات بالا وارد آن می شوند و کار های بسیار مختلفی را در آن انجام می دهیم. خانم های خانه دار نیز که بیشترین وقت را در خانه می گذرانند، نیز وقت زیادی را در آَشپزخانه می گذرانند و در آن به کار های مختلفی همچون آشپزی مشغولند. اصلا به همین خاطر است که آشپزخانه را در بسیاری از فرهنگ ها، قلب تپنده منزل می نامند.

سینک ظرفشویی یکی از مهم ترین تجهیزاتی است که در آشپزخانه وجود دارد و در طول روز، بار ها از آن برای کار های مختلفی مانند شستن ظرف و ظروف، ضد عفونی کردن مواد غذایی مختلفی مثل میوه و سبزیجات استفاده می شود. از زمانی که شیر آب تصفیه نیز به سینک اضافه شده، آب کردن کتری و پارچ های آب نیز در سینک ظرفشویی انجام میشود. برای همین کاربرد زیاد، تعداد دفعات استفاده از سینک های ظرفشویی در روز زیاد هستند.

نکته دیگر درباره اهمیت سینک ظرفشویی این است که سینک های آشپزخانه شما، بعد از کابینت ها، بیشترین مقدار تاثیر در ظاهر را دارند و شما میتوانید با خرید یک سینک ظرفشویی مناسب برای آشپزخانه خود، به زیبایی آشپزخانه خود بیفزایید و با این کار منزل خود را نیز زیباتر کنید.

سینک ظرفشویی بیمکث

همانطور که می دانید برند های بسیاری زیادی در صنعت تولید تجهیزات آشپزخانه وجود دارند و این برند ها، هر کدام، محصولات خودشان را با کیفیت بالا تولید می کنند و در اختیار مشتریان خود قرار می دهند. برند بیمکث یکی از بهترین برند های داخلی در صنعت تولید لوازم آشپزخانه است که از سال ۱۳۶۰ کار خود را در تهران و با شعار «زندگی بی مکث جریان دارد!» شروع کرد و با تولید انواع و اقسام هود های آشپزخانه، کار خود را به عنوان یکی از بهترین برند های ایرانی شروع کرد.

بیمکث یکی از نام آشنا ترین برند های سینک ظرفشویی در ایران است و بسیاری از افراد علاقه زیادی دارند که سینک های ظرفشویی خود را از این برند خریداری کنند. در ادامه قصد داریم تا برخی از ویژگی های برند بیمکث را برای شما توضیح دهیم تا بتوانید راحت تر سینک های ظرفشویی این برند را بشناسید و در هنگام خرید، این اطلاعات را داشته باشید.

ویژگی سینک ظرفشویی بیمکث

تنوع مناسب

سینک های ظرفشویی بیمکث در ۲۵ مدل مختلف تولید می شوند که نسبت به بسیاری از برند ها، تنوع بسیار زیادی به حساب می آید. این تنوع دست شما را در انتخاب باز می گذارد و شما میتوانید انواع این مدل های مختلف را بررسی کرده و سینک مورد نظر و مورد علاقه خودتان را در این میان پیدا کنید و آن را خریداری فرمایید. شاید این تنوع نسبت به تنوع سینک ها در شرکت اخوان کم باشد ولی به هر حال، انتخاب در بین ۲۵ مدل مختلف نیز ویژگی خوبی به حساب می آید.

کیفیت سینک ظرفشویی

کیفیت سینک های ظرفشویی bimax در بالاترین حد ممکن می باشد. تقریبا همه سینک های ظرفشویی بیمکث با بالاترین کیفیت نسبت به سینک های مختلف در بازار تولید می شود و این یکی از ویژگی هایی است که هر کسی را به استفاده از سینک های ظرفشویی بیمکث ترغیب میکند. هنگامی که از برند بیمکث خرید می کنید، دیگر نیازی نیست که نگران کیفیت سینک ظرفشویی باشید.

نکته دیگر این است که سینک های بیمکث معمولا طبق بهترین استاندارد ها تولید می شوند و این موضوع باعث می شود که سینک های بیمکث، نسبت به ضربه، گرما، خوردگی و آسیب های اینچنینی مقاوم باشند و آلودگی های مختلف مثل میکروب ها نیز توانایی رشد در آنها را نداشته باشند.

قیمت بسیار مناسب

یکی از ویژگی هایی که همیشه افراد را به خود جذب می کند، قیمت مناسب محصول است. ما همیشه تلاش داریم تا محصولاتی که به آنها نیاز داریم را با قیمت مناسب خریداری کنیم تا بتوانیم هزینه کمتری برای خرید خود پرداخت کنیم، اما این هزینه کمتر به کیفیت آن آسیبی نزند.

سینک های ظرفشویی بیمکث با بالاترین کیفیت تولید می شوند و قیمت آنها نسبت به کیفیتشان بسیار مناسب است. قیمت سینک های بی مکث به طوری است که شما در لحظه متوجه می شوید که پول زیادی برای سینک نمی پردازید و نسب به کیفیت و زیبایی آن، قیمت مناسب است.

خدمات پس از فروش

خدمات پس از فروش شرکت بیمکث را می توان یکی از بهترین ویژگی های این برند دانست. شرکت بیمکث با قرار دادن تیمی پاسخگو و متعهد برای خدمات پس از فروش خود، یکی از بهترین برند ها در این زمینه است و به همین دلیل طرفداران بسیار زیادی دارد.

سیلور یراق؛ مرجع خرید سینک ظرفشویی بیمکث

خرید اینترنتی امروزه به یکی از ضروری ترین کار های جهان تبدیل شده است و دیگر تقریبا همه جوان ها و بزرگسال ها به این روش خرید های خود را انجام می دهند و کار خود را بسیار آسان تر کرده و در هزینه و زمان بسیار زیادی نیز صرفه جویی می کنند. یکی از چیز هایی که امروزه به لطف وب سایت های بسیار زیادی در این زمینه، می توانید به صورت اینترنتی خریداری کنید، سینک ظرفشویی است.

محصولات آشپزخانه نیز به محصولاتی که امروزه می توان آنلاین خریداری کرد اضافه شده اند و در حال حاضر شما میتوانید انواع لوازم آشپزخانه را آنلاین بخرید. اما یکی از نکاتی که باید به آن دقت داشته باشید این است که مرجع خرید شما موثق و کامل باشد. سیلور یراق، یکی از بهترین، کامل ترین و مطمئن ترین سایت هایی است که شما می توانید محصولات آشپزخانه خود مثل سینک ظرفشویی بیمکث را در آن خریداری فرمایید.

خرید سینک ظرفشویی بیمکث؛ اگر قصد دارید تا یک سینک ظرفشویی بیمکث با کیفیت، شیک و با قیمت مناسب برای منزل خود تهیه کنید، می توانید خرید خود را در سیلور یراق؛ مرجع خرید اینترنتی تجهیزات آشپزخانه، انجام دهید و سینک ظرفشویی بیمکث مورد نظر خود را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت، خریداری کنید و در هزینه ها و زمان بسیاری صرفه جویی کنید.

برای کسب ااطلاعات بیشتر در خصوص سینک های آشپزخانه Bimax، دانلود کاتالوگ آن و هم چنین قیمت خرید سینک ظرفشویی بیمکث، می توانید اینجا کلیک کنید.

 

منبع

  • معین کاشانی
  • ۰
  • ۰

آشپزخانه یکی از مهم ترین بخش های خانه و سینک ظرفشویی نیز یکی از مهم ترین تجهیزات آن به حساب می آید. سینک های ظرفشویی به دلیل کاربرد های بسیار زیادی که در آشپزخانه دارند و در زیبایی آشپزخانه نیز بسیار موثر هستند و این موضوع باعث می شود که سینک های ظرفشویی، مهم ترین عضو آشپزخانه شما باشند.

همه افراد خانواده روزانه بار ها وارد آشپزخانه می شود و با سینک های ظرفشویی کار های مختلفی از قبیل شستن ظرف های کثیف، شستشو و ضد عفونی مواد غذایی مختلف مثل میوه ها و سبزجات، شستن دست ها یا حتی آب کردن کتری و پارچ را در سینک های ظرفشویی انجام می دهیم این موضوع نشان دهنده کارایی بسیار زیادی است که سینک های ظرفشویی دارند و روزانه از آنها بار ها استفاده می کنیم.

تاثیر سینک ظرفشویی در آشپزخانه نیز به این شکل است که اگر خوب دقت کنید، بعد از کابینت های آشپزخانه شما، سینک ظرفشویی یکی از مهم ترین چیز هایی است که با زیبایی اش می تواند آشپزخانه شما را زیبا تر کند. انواع بسیار زیاد و متنوعی از سینک های ظرفشویی نیز داریم که هر کدام از آنها زیبایی خاص خودشان را دارند. در ادامه قصد داریم درباره یکی از بهترین و زیبا ترین انواع جنس سینک ظرفشویی برای شما بگوییم.

فهرست·       

سینک ظرفشویی سنگی·       ویژگی های سینک ظرفشویی سنگی

·       سیلور یراق؛ وب سایت خرید انواع سینک ظرفشویی سنگی

 

سینک ظرفشویی سنگی

در بین انواع دسته بندی های مختلف سینک های ظرفشویی، انواع متریال های سینک ظرفشویی، یکی از مهم ترین دسته بندی ها است و این دسته بندی است که در ویژگی های سینک ظرفشویی، تاثیر بسیار زیادی دارد. یکی از محبوب ترین انواع سینک های ظرفشویی، سینک های سنگی هستند. سینگ های گرانیتی، سینک های سرامیکی و سینک های کورینی نیز در دسته سینک های سنگی قرار می گیرند اما از آنجایی دسته های محبوبی هستند، از این دسته جدا شده اند.

دیگر سینک هایی که از سنگ های مختلفی همچون سنگ مرمر تولید می شوند، سینک های ظرفشویی سنگی می باشند. این سینک ها هم ویژگی های بسیار خاص و محبوبی دارند و هم با ظاهر های زیبا و دیدنی شان، همه را به خود جذب می کنند و این موضوع باعث می شود که سینک های سنگی به محبوب ترین نوع سینک تبدیل شوند

ویژگی های سینک ظرفشویی سنگی

1.    مقاوم در برابر ضربه: سینک های سنگی، به دلیل مقاومت بسیار زیادی که دارند، در برابر انواع ضربه و عواقب آن مثل خط و خش افتادن در سینک، شکستن سینک یا حتی در آمدن آن دارند و این اتفاقات هیچ گاه برای سینک های سنگی رخ نمی دهد. البته باید مواظب باشید زیرا اگر شیشه در سینگ های سنگی بیفتد، معمولا ترک بر میدارد و می شکند.

2.    مقاومت در برابر گرمای زیاد: برخی از انواع سینک های ظرفشویی هستند که اگر قابلمه ها و ماهیتابه های داغ را در آنها قرار دهید، باعث می شود که این سینک ها، ذوب شوند و کارایی خود را از دست بدهند و در بسیاری از مواقع خراب شوند، اما سینک های سنگی، در برابر گرما مقاومند و بسیاری از آنها مثل سینک های گرانیتی، از سنگ های آذرین هستند و شما میتوانید از مقاومت آنها در برابر ذوب شدن مطمئن باشید.

3.    ضد زنگ: یکی از مشکلاتی که بسیاری از سینک های استیل دارند این است که اگر از آنها به خوبی مراقبت نشود و بعد از هر استفاده خشک نشوند، ممکن است که زنگ بزنند و خراب شوند. اما سینک های سنگی زنگ نمی زنند و دچار خوردگی نمی شوند و این موضوع یکی از مهم ترین ویژگی های سینک های سنگی نسبت به سینک های استیل است.

4.    عدم آلودگی: این سینک ها به آسانی آلوده نمی شوند.در واقع میکروب ها و باکتری ها توانایی زنده ماندن در سطوح این سینک ها را ندارند و نمی توانند در سینک های سنگی باقی بمانند. این ویژگی برای آنهایی که سلامت خانواده برایشان اهمیت خاصی دارد، ویژگی بسیار مهمی است.

5.    بسیار شیک و زیبا: سینک های ظرفشویی سنگی، از دسته زیبا ترین انواع سینک های ظرفشویی هستند و با زیبایی بی بدیلشان می توانند آشپزخانه شما را به شدت زیبا کنند. از سینک های گرانیتی که طرح های ساده و زیبایی دارند، تا سینک های مرمر که با طرح های بی نظیرشان همه را جذب می کنند و سینک های کورینی که به صورت مصنوعی با طرح های بینظیری تولید می شوند و می توان آنها را دقیقا با طرح کابینت درست کرد تا سینک آشپزخانه شما، در زیبا ترین حالت ممکن قرار بگیرد.

 

سیلور یراق؛ وب سایت خرید انواع سینک ظرفشویی سنگی

خرید اینترنتی امروزه به یکی از مهم ترین کار هایی تبدیل شده است که همه ما به آن نیاز داریم و به وسیله آن، در زمان و هزینه بسیار زیادی، صرفه جویی می کنیم. وب سایت سیلور یراق، این امکان را برای شما فراهم کرده است که تجهیزات مختلف آشپزخانه را به صورت اینترنتی و خیلی راحت خریداری فرمایید.

سیلور یراق، اولین شعبه از شعبه های خود را در سال 1385 افتتاح کرد. سیلور یراق در طی 15 سال تجربه، به کامل ترین مرجع خرید انواع سینک ظرفشویی و لوازم آشپزخانه تبدیل شده است و در حال حاضر، وب سایت سیلور یراق نیز یکی از کامل ترین مراجع خرید اینترنتی سینک ظرفشویی در ایران می باشد و شما میتوانید خرید سینک ظرفشویی خود را در این وب سایت انجام دهید.

سینک های ظرفشویی سنگی، از آنجایی که در دسته سینک های لوکس و شیک قرار می گیرند، معمولا قیمت های بالایی دارند و جزو محصولات لاکچری به حساب می آیند. قیمت محصولاتی که قصد خرید آن را داریم نیز یکی از مهم ترین معیار هایی است که در خرید باید به آن دقت کنیم و خرید خود را با قیمت مناسب انجام دهیم. اما لازم نیست برای خرید سینک آشپزخانه سنگی، نگران قیمت بالایش باشید! شما میتوانید انواع سینک های ظرفشویی سنگی را با بهترین کیفیت و البته با مناسب ترین قیمت در سیلور یراق؛ وب سایت فروش اینترنتی انواع تجهیزات آشپزخانه، خریداری فرمایید و سینک مورد علاقه و مورد نظر خودتان را درب منزل تحویل بگیرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت انواع سینک های آشپزخانه سنگ مصنوعی، مرمر و کورین و همچنین خرید سینک ظرفشویی سنگی، می توانید اینجا کلیک کنید.

منبع

  • معین کاشانی
  • ۰
  • ۰

سینک ظرفشویی بیمکث؛ مهم ترین عضو آشپزخانه شما!

آشپزخانه، یکی از مهم ترین بخشهای منزل شماست و اگر کمی دقت کنید، همه ما روزانه بار ها و بار ها وارد آشپزخانه می شویم و کار های بسیار مختلفی را در آن انجام می دهیم. یکی از مهم ترین تجهیزات آشپزخانه که هم کارایی ها و کاربرد های مختلفی برای ما دارند و هم در زیبایی آشپزخانه تاثیر بسزایی دارند، سینک های ظرفشویی هستند. به همین خاطر است که خانم های خانه دار، در خرید سینک های ظرفشویی، دقت بسیاری به خرج می دهند.

سینک های ظرفشویی یکی از پرکاربرد ترین لوازم آشپزخانه است. شما روزانه احتمالا به دفعات بالا وارد آشپزخانه می شوید و با سینک های ظرفشویی، کار های مختلفی از قبیل شستن ظرف و ظروف، شستن مواد غذایی مختلف و هم تامین آب تصفیه برای کار های مختلف، از سینک های ظرفشویی استفاده می کنیم. سینک های ظرفشویی در شرکت های مختلف و با برند های مختلفی تولید می شوند و یکی از بهترین برند های ایرانی تولید سینک ظرفشویی، بیمکث می باشد که در ادامه قصد داریم درباره سینک های ظرفشویی بیمکث و ویژگی های آن صحبت کنیم.

برند بیمکث؛ الماس آشپزخانه شما!

شرکت ستاره طلایی صنعت با نام تجاری بیمکث (Bimax)، یکی از برند های ایرانی است که در زمینه تولید تجهیزات آشپزخانه مشغول است و فعالیت خود را با تولید هود های آشپزخانه در سال ۱۳۶۰ شروع کرد. این شرکت یکی از بهترین برند های ایرانی است که با اتخاذ رویکرد خودکفایی ملی، در این ۴۰ سال فعالیت خود می باشد.

تجهیزات آشپزخانه ای که در حال حاضر در شرکت بیمکث تولید می شود، طیف گسترده ای از هود، اجاق گاز های صفحه ای، اجاق برقی، سینک ظرفشویی، فر و ماکروویو را در انواع و اقسام طرح های و مدل های مختلف تولید می کند و در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

سینک ظرفشویی بیمکث؛ ویژگی های مهم سینک های بیمکث!

تنوع

همانطور که گفتیم برند بیمکث در تولید بسیاری از تجهیزات آشپزخانه دست دارد و تولیدات بسیار با کیفیتی در این زمینه دارند. یکی از مهم ترین تولیدات این شرکت، سینک های ظرفشویی آن هستند. انواع سینک ظرفشویی بیمکث در ۲۵ مدل مختلف تولید می شوند و این باعث می شود که شما تقریبا دست شما در زمینه انتخاب سینک ظرفشویی مورد نظر برای آشپزخانه تا را باز می گذارد.

کیفیت

یکی از ویژگی های اصلی سینک ها ظرفشویی که باید در خرید به آن دقت داشته باشید، کیفیت آن است. سینک های بیمکث با کیفیت بسیار بالا تولید می شوند و این موضوع باعث می شود که طرفداران بسیار زیادی داشته باشند. برند بیمکث سینک های ظرفشویی را با کیفیت بسیار بالایی تولید می کند و که در میان برند های داخلی و خارجی مثال زدنی است.

قیمت

یکی دیگر از مهم ترین معیار هایی که در خرید هر چیزی به آن اهمیت می دهیم، قیمت و مناسب بودن قیمت آن است. سینک ظرفشویی که قصد خرید آن را داریم، باید قیمت مناسبی داشته باشد و خرید آن نباید هزینه زیادی برای ما بردارد. قیمت سینک های ظرفشویی بیمکث، به طوری است که با کیفیت آن متناسب است و این موضع باعث می شود که هزینه کردن برای سینک های بیمکث، از خرید های هوشمندانه به حساب می آید.

خدمات پس از فروش

یکی از موضوعاتی که خیلی به سینک مربوط نمی شود اما برای خرید ما بسیار مهم است و برندی که از آن خرید می کنید نیز در این زمینه، تاثیر مستقیمی دارد، خدمات پس از فروش برند است. خدمات پس از فروش، یکی از مهم ترین ویژگی هایی است که باید در خرید سینک های ظرفشویی به آن دقت کنید. بسیاری از برند ها در ایران، خدمات پس از فروش خوبی ندارند اما در میان برند های ایرانی، شرکت بیمکث، یکی از بهترین برند های ایران در زمینه خدمات پس از فروش است و پشتیبانی پاسخگوو و متعهدی دارد.

سیلور یراق؛ کامل ترین مرجع خرید سینک ظرفشویی

سیلور یراق، یکی از بهترین فروشندگان تجهیزات آشپزخانه در ایران است که فعالیت خود را در سال ۱۳۸۵ در تهران شروع کرد و در این ۱۵ سال فعالیت، به یکی از کامل ترین و بهترین فروشندگان لوازم آشپزخانه در ایران تبدیل شده است. سینک های ظرفشویی نیز یکی از مهم ترین محصولاتی هستند که می توانید در شعبه های مختلف سیلور یراق خریدرای فرمایید. وب سایت سیلور یراق نیز یکی از کامل ترین مراجع خرید اینترنتی انواع سینک ظرفشویی را می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سینک؛ می توانید وبلاگ سیلوریراق یه سری بزنید:)

سینک ظرفشویی بیمکث: تزئین منزل و زیبا کردن خانه یکی از کار هایی اسن که خانم های خانه به شدت به آن اهمیت می دهند و دوست دارند که این کار را به نحو احسن انجام دهند. آشپزخانه منزل شما، بخشی از خانه است که بیشترین وقت خود را در آن می گذرانید و بسیاری از کار های خانه، در آشپزخانه شما رخ می دهد و به همین خاطر هم به آشپزخانه، قلب تپنده یک خانه می گویند.

یکی از مهم ترین بخش های آشپزخانه که در زیبایی آن نیز تاثیر بسزایی دارد و سینک ظرفشویی است. سینک ظرفشویی یکی از مهم ترین تجهیزات آشپزخانه است که در طول روز بار ها و بار ها از آن استفاده می کنیم. نکته مهم درباره سینک های ظرفشویی این است که در ظاهر آشپزخانه تاثیر بسیار زیادی دارند و آشپزخانه شما را بسیار زیبا می کند.

یکی از بهترین تولید کننده های ایرانی در صنعت تجهیزات آشپزخانه، شرکت بیمکث است که محصولات بسیار با کیفیتی را تولید می کنند و در اختیار هموطنان قرار می دهند.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره سینک های ظرفشویی بیمکث و یا خرید سینک های آشپزخانه بیمکث، می توانید به وب سایت سیلور یراق مراجعه کنید و همچنین می توانید و از طریق کانال های ارتباطی زیر با فروشگاه خرید اینترنتی سینک های ظرفشویی bimax، با سیلور یراق در ارتباط باشید.

برگرفته از فروشگاه سینک ظرفشویی سیلوریراق (https://silveryaragh.com)

منبع

  • معین کاشانی