سئو و بهینه سازی سایت

نوین سئو متخصخص سئو و بهینه سازی وب سایت ها و دیجیتال مارکتینگ

سئو و بهینه سازی سایت

نوین سئو متخصخص سئو و بهینه سازی وب سایت ها و دیجیتال مارکتینگ

  • ۰
  • ۰

سینک ظرفشویی تک لگن اخوان: آشپزخانه را معمولا قلب تپنده خانه می نامند و معمولا آشپزخانه را مهم ترین بخش خانه می دانند. بیشتر کار های خانم های خانه دار، در آشپزخانه انجام می گیرد و از بیشتر تجهیزات آشپزخانه نیز معمولا در طول روز، حداقل یک تا چندین بار استفاده می شود.

سینک ظرفشویی یکی از مهمترین بخش های آشپزخانه هستند و که مقدار زیادی در آنها کار انجام می شود.از شستن دستها، ظرف ها تا شستشوی میوه ها و سبزیجات و ضد عفونی کردن آنها، همه در سینک های آشپزخانه اتفاق می افتند.

سینک های ظرفشویی همچنین در زیبایی نیز تاثیر بسیار زیادی دارد و معمولا تمیزی و زیبایی آن نیز یکی از اولین چیز هایی هستند که به چشم شما و مهمان هایتان می خورد.

وب سایت معتبر ویکی پدیا درباره سینک های گفته است که:

ظرف‌شویی یا سینک لگنی است که معمولاً در آشپزخانه کار گذاشته می‌شود و ظرف‌ها و مواد غذایی را در آن می‌شویند. لگن ظرفشویی از موادی مانند فولاد ضدزنگ، فلزهای لعاب‌داده، کامپوزیت، فایبرگلاس، سرامیک و آلیاژهای مسی ساخته می‌شود.

سینک های ظرفشویی تک لگن اخوان
یکی از بزرگترین تولید کنندگان سینک های ظرفشویی در ایران، شرکت اخوان است و سینک ظرفشویی تک لگن اخوان نیز یکی از معروف ترین محصولات این شرکت است که برای آشپزخانه های کوچک یا آشپزخانه های پشتی، بسیار کاربرد دارد و طرفداران زیادی نیز دارد.

سینک های تک لگن، معمولا در آشپزخانه برای این استفاده می شوند که جای کمتری بگیرند و کابینت بیشتری را در اختیار مصرف کننده قرار دهند. سینک ظرفشویی تک لگن اخوان از سینک هایی هستند که در طرح های مختلف طراحی می شوند و بسیار زیبا هستند و به زیبایی آشپزخانه شما می افزایند.

اخوان؛ برند خوش نام ایرانی
اخوان یکی از نام های آشنا در صنعا تولید لوازم آشپزخانه است که در بین تولید کننده های داخلی، جایگاه بالایی دارد. سینک های ظرفشویی دو لگن و سینک ظرفشویی تک لگن اخوان، از بهترین محصولات این شرکت است و خریداران زیادی نیز دارد. سینک های آشپزخانه اخوان، یکی از بهترین انواع سینک های ظرفشویی هستند که در ایران تولید می شوند و حتی توانایی رقابت با محصولات خارجی را نیز دارند.

قیمت سینک ظرفشویی تک لگن اخوان
امروزه در کشور ایران، یکی از مهم ترین معیار ها در خرید اجناس و لوازم مختلف، قیمت مناسب آنهاست. شما می توانید در وب سایت سیلور یراق، با اطمینان کامل از مناسب بودن قیمت سینک ظرفشویی تک لگن اخوان، این مدل از سینک های آشپزخانه را خریداری کنید. سیلور یراق، تمامی محصولات خود را با بهترین کیفیت و قیمت های مناسب در اختیار شما عزیزان قرار می دهد و شما می توانید با اطمینان خاطر، به صورت اینترنتی از سیلور یراق خرید کنید. شما می توانید انواع سینک های اخوان از جمله: سینک روکار، سینک توکار، سینک گرانیتی، سینک بدون سینی، سینک میوه شور و سینک دو لگن اخوان در سایت خرید آنلاین سینک اخوان سیلور یراق اقدام کنید.

سینک ظرفشویی تک لگن اخوان
سینک ظرفشویی تک لگن اخوان

انواع سینک های ظرفشویی
سینک های ظرفشویی یکی از مهم ترین تجهیزات آشپزخانه هستند که هم در آشپزخانه کارایی های بسیار زیادی دارند و در زیبایی آشپزخانه نیز تاثیر بسیار زیادی دارند. سینک های ظرفشویی، انواع بسیار زیادی دارند و نکته جالب راجع به سینک های ظرفشویی این است که از سه منظر مختلف به دسته های مختلف تقسیم بندی می شوند. در واقع سینک های آشپزخانه، 3 دسته بندی متفاوت دارند که این باعث به وجود آمدن هزاران هزار مدل سینک ظرفشویی شده است. این دسته بندی های مختلف سینک های ظرفشویی عبارتند از:

نحوه نصب و شکل ظاهری
تعداد لگن
متریال و جنس سینک
در ادامه قصد داریم تا با این انواع مختلف سینک ظرفشویی آشنا شویم تا بتوانید ویژگی های آنها را بدانیم و در هنگام انتخاب سینک آشپزخانه خود، بهترین انتخاب را داشته باشید.

انواع سینک ظرفشویی از نظر نحوه نصب
سینک های ظرفشویی مختلف از نظر شکل نصب شدن و ظاهرشان به 3 دسته سینک های روکار، سینک های توکار و سینک های زیرکار یا زیرکابینتی تقسیم بندی می شوند. در بین این سه دسته سینک، سینک های روکار، حالت معمولی و رای سینک ها هستند و نزدیک به 60 درصد از سینک ها با حالت روکار طراحی و تولید می شوند. پس از سینک های روکار، سینک های توکار هستند که با 3 درصد از تولیدات سینک رتبه دوم را دارند و طرفداران بسیار زیادی نیز دارند. سینک های زیرکار نیز معمولا 10 درصد آخر هستند و به نسبت سینک های دیگر خریدار ندارند اما سینک های پرطرفداری هستند. در ادامه به نحوه نصب و ویژگی های این سینک ها می پرازیم.

سینک ظرفشویی روکار: سینک ظرفشویی روکار به این شکل است که شما باید در ابتدا جای آن را کمی کوچک تر از خود سینک، در کابینت ببرید و سپس سینک را از بالا روی کابینت قرار دهید. سپس اتصالات لوله ها را در پایین انجام می دهید و درز های موجود را با چسب آب بندی می کنید. این سینک ها از نظر شکل ظاهری کاملا روی کابینت قرار می گیرند. سینک های روکار، طرح های بسیار ساده و زیبایی دارند. نکته مهم دیگر درباره این سینک ها نیز این است که احتمال زنگ زدگی و خرابی در آنها کمتر است و به مراقبت کمتری نسبت به سینک های توکار و زیرکار دارند.
سینک ظرفشویی توکار: نحوه نصب سینک توکار به این شکل است که جای سینک در کابینت را تقریبا به اندازه خودش می برند و برعکس سینک های روکار، از پایین و از داخل کابینت سینک را در جای خود قرار می دهند. سینک های توکار در حالتی هستند که انگار تقربا هم سطح با کابینت قرار گرفته اند. سینک های ظرفشویی توکار ظرافت بسیار زیبایی دارند و در آنها از طرح های بسیاری زیبایی نیز استفاده می شود. البته مشکل اینجاست که از آنجایی که این سینک ها در سطح پایین تری قرار می گیرند، ممکن است که آب در آنها باقی بماند و اگر بعد از هر استفاده از سینک ظرفشویی، آن را خشک نکنید، باعث خراب شدن سینک و زنگ زدن آن می شود. این سینک ها نیاز به مراقبت بیشتری نسبت به سینک های روکار دارند.
سینک ظرفشویی زیرکار: سینک های زیرکار یا زیرکابینتی نیز مانند سینک های توکار از پایین نصب می شوند اما تفاوتشان با سینک توکار این است که جای آنها مثل سینک های روکار، کمی کوچکتر گرفته می شود و سینک زیرکار عملا زیر کابینت قرار می گیرد و این باعث می شود که ظرافت سینک زیرکار بسیار بالاتر برود و به زیبایی آشپزخانه شما بیفزاید. اما نکته ای که پیش می آید این است که مراقبت از سینک های زیرکار، خیلی حساس تر از دیگر سینک ها است و باید توجه بیشتری به آنها داشته باشید.
انواع سینک ظرفشویی اخوان
انواع سینک ظرفشویی

انواع سینک ظرفشویی از نظر تعداد لگن
سینک های ظرفشویی از نظر تعداد لگن هایی که دارند نیز به سه دسته مختلف تقسیم بندی می شوند. سینک های تک لگن، سینک های دو لگن و سینک های چند لگن. در واقع سینک های دو لگن نیز در دسته چند لگن هستند اما از آنجایی که درصد بالایی از سینک های ظرفشویی به صورت سینک های دو لگن تولید می شوند، این سینک ها در دسته خاص خودشان قرار گرفته اند.

سینک های ظرفشویی تک لگن
سینک ظرفشویی تک لگن یکی از انواع سینک ظرفشویی است که فقط یک لگن دارد و این باعث می شود تا بتوان این سینک ها را چه با سینی و چه بدون سینی، با ابعاد کوچک تر و مناسب تری تولید شوند و این باعث می شود که این سینک ها به شدت برای آشپزخانه های کوچک یا مطبخ ها در منازل مختلف کاربرد بسیار زیادی داشته باشد. سینک های تک لگن معمولا به صورت بدون سینی تولی می شوند زیرا خریداران بیشتری علاقه به خرید سینک های ظرفشویی بدون سینی دارند.

سینک ظرفشویی دو لگن
سینک ظرفشویی دو لگن، همانطور که گفته شد حالت معمولی و رایج سینک های ظرفشویی است و احتمالا بیشتر سینک هایی که تا به حال دیده اید، دو لگن بوده اند. سینک های دو لگن کارایی بیشتری نسبت به سینک های تک لگن دارند.

سینک ظرفشویی چند لگن
سینک های ظرفشویی چند لگن، درصد کمی از سینک های خانگی را تشکیل می دهند. سینک های ظرفشویی چند لگن معمولا در رستوران ها و در سایز های بزرگ طراحی می شوند تا ظروف بیشتری در آن جا شود. اما سینک های چند لگنی که برای آشپزخانه ها در منازل تولید می شوند، به صورتی هستند که معمولا باید آنها را سفارش دهید. سینک های ظرفشویی چند لگن، معمولا طرح های خیره کننده ای دارند و بسیار زیبا هستند.

انواع مختلف سینک های ظرفشویی
تعداد لگن / نحوه نصب    روکار    توکار    زیرکار
تک لگن    سینک تک لگن روکار    سینک تک لگن توکار    سینک تک لگن زیرکار
دو لگن    سینک دو لگن روکار    سینک دو لگن توکار    سینک دو لگن زیرکار
چند لگن    سینک چند لگن روکار    سینک چند لگن توکار    سینک چند لگن زیرکار
خصوصیات سینک ظرفشویی تک لگن اخوان
خصوصیات سینک ظرفشویی تک لگن اخوان

سینک ظرفشویی تک لگن اخوان
یکی از سوالاتی که ذهن برخی از افراد را مشغول می کند این است که چرا از سینک های تک لگن استفاده کنیم؟ یک نکته مهم درباره سینک های ظرفشویی تک لگن این است که گاها آشپزخانه منزل شما کوچک است یا ممکن است به فضای بیشتری از کابینت خود احتیاج داشته باشید. در این شرایط شما می توانید از سینک های ظرفشویی تک لگن استفاده کنید تا فضای کمتری را اشغال کنند.

سینک ظرفشویی تک لگن اخوان یکی از زیبا ترین انواع سینک های ظرفشویی تک لگن است. اخوان سال هاست که سینک ظرفشویی تک لگن اخوان با بهترین کیفیت و طرح و نقش ها، تولید می کند و به مشتریان خود ارائه می دهد. سینک ظرفشویی تک لگن هم چنین برای آشپزخانه های پشتی کاربرد فراوان دارند و بسیاری از خانواده های ایرانی که یک آشپزخانه پشتی دارند، برای مطبخ خود، یک سینک ظرفشویی تک لگن اخوان خریداری کنند.

ویژگی های سینک های ظرفشویی تک لگن اخوان
1- تخلیه آب سریع به واسطه لوله کشی های مناسب و زنگ نزدن سینک
2- استفاده از فولاد ضد زنگ در تولید برخی از سینک های ظرفشویی
3- ارزان و با قیمت بسیار مناسب
نمایشگر ویدیو

00:00
00:30


برند های مطرح تجهیزات داخلی
1- اخوان
2- الماس
3- استیل البرز
4- آروما
5- بیمکث
6-لتو
7- داتیس
8- کن
خرید سینک ظرفشویی تک لگن اخوان
اگر قصد خرید یک سینک ظرفشویی تک لگن اخوان را برای منزل خود دارید، می توانید در سیلور یراق؛ وب سایت فروش اینترنتی انواع سینک های آشپزخانه، سینک ظرفشویی تک لگن اخوان مورد نظر خود را خریداری کنید و یکی سینک اخوان شیک، با کیفیت، ارزان قیمت و زیبا را برای خود، به صورت آنلاین خریداری کنید و در هزینه و زمان بسیار زیادی صرفه جویی کنید.

شما می توانید در وب سایت سیلور یراق؛ سینک تک لگن اخوان مورد علاقه خود را در مرجع کامل ما پیدا کرده، با سینک های انتخابی دیگر مقایسه کنید، بهترین انتخاب را با توجه به اطلاعات کاملی که در اختیار دارید، انتخاب کنید و سینک ظرفشویی تک لگن اخوان مورد نظر را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت و به صورتی اینترنتی خریداری کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

برگرفته از مقاله سینک ظرفشویی تک لگن اخوان : https://silveryaragh.com/

  • ۰۰/۰۲/۲۰
  • معین کاشانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی