سئو و بهینه سازی سایت

نوین سئو متخصخص سئو و بهینه سازی وب سایت ها و دیجیتال مارکتینگ

سئو و بهینه سازی سایت

نوین سئو متخصخص سئو و بهینه سازی وب سایت ها و دیجیتال مارکتینگ

  • ۰
  • ۰

بهترین مارک سینک ظرفشویی چیست؟

سینک ظرفشویی، یکی از پرکاربرد ترین تجهیزات در هر آشپزخانه می باشد که هم در ظاهر و جلوه بخشی به ظاهر آشپزخانه و هم در راحتی و آسایش افراد منزل نقش مهمی دارد. امروزه با افزایش مدل ها و تنوع برندهای ایرانی، انتخاب بهترین مارک سینک ظرفشویی ایرانی، دغدغه بسیاری از افراد به خصوص خانم ها می باشد. اگر برای خرید سینک آشپزخانه، سری به فروشگاه ها بزنید احتمالا با برندها و مدل های مختلفی روبه رو میشوید؛ که هر کدام از آنها دارای ویژگی های مخصوص به خود می باشند و این موضوع به طور معمول انتخاب را برایتان کمی دشوار خواهد کرد.

شما می توانید با شناخت بهتر و دقیق تر برندها و یا توجه به بودجه ای که برای خرید بهترین برند سینک ظرفشویی در نظر دارید و سبک و مدلی را که مد نظرتان است، انتخاب هوشمندانه تری را تجربه کنید. امروزه سینک های زیادی با برندهای مختلف و کیفیت های متفاوت در بازار وجود دارند که در طرح ها و ویژگی های مختلف به مشتریان عرضه میشوند. کیفیت خوب، قیمت مناسب و مرغوبیت سینک های ایرانی در سل های اخیر موجب شده تا همه افراد با هر سلیقه و هر بودجه ای استفاه از سینک های ایرانی را جز اولویت های خود قرار دهند.

اگر قصد سفارش بهترین سینک آشپزخانه را دارید؛ می توانید برای خرید سینک ظرفشویی از سایت سیلوریراق https://silveryaragh.com/، بزرگترین مرکز فروش سینک ظرفشویی ارزان قیمت، اقدام کنید.

فاکتورهای مهمی که باید در هنگام خرید سینک ظرفشویی بدانید!

برای خرید بهترین مارک های سینک ظرفشویی ، لازم است تا مطابق با نیاز، سبک و مدلی که مد نظرتان است؛ مناسب ترین انتخاب را داشته باشید. توجه داشته باشید که عمق لگن ظرفشویی، ضخامت و نوع ورقی که برای ساخت این وسایل استفاده میشود، متفاوت است. هر چقدر عمق و ضخامت سینک آشپزخانه بیشتر باشد، کیفیت آن نیز بالاتر است و در برابر برخی از عوامل کمتر با مشکل مواجه میشود. توجه داشته باشید که شیب لگن اهمیت زیادی در راحتی استفاده شما دارد و از جمع شدن آب داخل سینک جلوگیری می کند و از همین جهت بهتر است که در هنگام خرید به سراغ مدل هایی بروید که شیب مناسبی دارند.

سینک های ظرف شویی، از لحاظ شکلی نیز تنوع زیادی دارد؛ برای مثال نمونه های تک لگن مستطیل شکل و بزرگ، دو لگنه کاسه ای یا چهارگوش با اندازه های برابر، دو لگنه کاسه ای یکی بزرگ و دیگر کوچک به همراه محفظه زباله و مدل های سه لگنه که یک لگن کوچک در وسط و دولگن بزرگ در اطراف دارد، در این مدل لگن کوچک وسطی حاوی محفظه زباله و تخته برش مواد غذایی است. البته شما باید برای انتخاب مدل های مختلف فضای کانتر آشپزخانه خود را نیز در نظر داشته باشید.

نکته دیگری که باید در انتخاب مناسب ترین سینک آشپزخانه مد نظر داشته باشید، مربوط به اندازه و فرم سینک استکه باید با توجه به فضا و کابینتی که در آشپزخانه دارید انتخاب شود. در ادامه به مهم ترین خصوصیات سینک ها اشاره می کنیم.

1.    مقاومت بسیار بالا در برابر خط و خش

از اصلی ترین مزیت های سینک های باکیفیت این است که مقاومت خوبی در برابر خش دارند. اگر تجربه استفاده از سینک های نامرغوب را داشته باشید، احتمالا بزرگ ترین مشکلی که پس از مدتی استفاده با آن رو به رو خواهید شد، نمایان شدن خط و خش های زیاد بر روی سینک و ظاهر نامناسب آن می باشد. یک سینک مرغوب، کیفیت بالا و مقاومت زیادی در برای خش خوردگی دارد و همین مورد باعث میشود تا در گروه برترین سینک های ظرف شویی قرار بگیرد.

2.    مقاوم بودن نسبت به گرما و سرما

سینک های درجه یک و مرغوب در برابر تغیرات دما بسیار مستحکم هستند. ریختن آب جوش حاصل از پخت و پز در داخل سینک و یا تغییرات مدام دما، آسیبی به آن نمی رساند. این موضوع یکی از ویژگی های خیلی خوب سینک های ایرانی باکیفیت است که به شما این اجازه را می دهد تا در هر سمت که بخواهید بدون توجه به تفاوت دما کار مورد نظر خود را انجام دهید. مقاوم بودن سینک نسبت به دما این امکان را به شما می دهد تا در یک سمت سینک قابلمه ی داغ را با خیالی آسوده قرار دهید و در سمت دیگر آن میوه ها را بشویید.

3.    عدم تغییر رنگ با گذشت زمان

مزیت مهم دیگر سینکهای ایرانی این است که بر اثر درجه حرارت بسیار بالا و یا پایین تغییر رنگ نمی دهد و یا با ریختن مواد رنگی و چربی غذا لکه های بر روی سینک باقی نمی ماند و از این همین رو شما می توانید تا مدت ها بدون هیچ نگرانی از ظاهر یکدست و رنگ ثابت این سینک ها در آشپزخانه خود لذت ببرید.

4.    پاک کنندگی راحت لکه ها

یکی دیگر از مهم ترین دغدغه های بسیاری از بانوان در آشپزخانه این است که از وجود لکه های باقی مانده بر روی سینک احساس ناخوشایندی دارند و در بسیاری از موارد پاک کردن این لکه ها کار چندان راحتی نیست؛ اما در صورت خرید سینک های باکیفیت دیگر لازم نیست تا نگران این موضوع باشید. شما می توانید با یک شستن ساده از شر همه لکه های روی سینک خلاص شوید.

معروف ترین برندهای سینک های ظرفشویی ایرانی در بازار اخوان و استیل البرز می باشند. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا با ویژگی های برترین برندهای سینک ظرفشویی آشنا شوید.

سینک ظرفشویی اخوان

در لیست محبوب ترین و بهترین سینک ظرف شویی موجود در بازار می توان به یک برند کاملا ایرانی اخوان اشاره کرد. شرکت اخوان یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان سینک ظرفشویی در ایران میباشد که با داشتن چندین مدل سینک مختلف تنوع زیادی در میان محصولات خارجی و ایرانی دارد و یکی از رقبای بزرگ محصولات خارجی در بازار داخلی به حساب می آید که تقریبا نیم قرن در زمینه فروش انواع سینک و محصولات آشپزخانه تجربه دارد.

بهترین مارک سینک ظرفشویی اخوان، تنوع بالایی در ظاهر دارند و از این جهت با هر نوع سبک و دکوراسیون هماهنگ هستید. کیفیت بالا و مرغوبیت در جنس این سینک ها موجب شده است تا به عنوان یکی از معروف ترین برندهای ایرانی شناخته شود و مشتریان نیز از مرغوبیت این کالا رضایت بالایی دارند. گارانتی محصولات ارائه شده و همچنین 10 سال خدمات پس از فروش، از بهترین مزیت های برند اخوان برای مشتریان می باشد که به انها این اطمینان را می دهد که تا سال ها می توانند با خیالی آسوده از سینک ظرفشویی اخوان، به عنوان بهترین سینک ظرفشویی سیلوریراق استفاده کنند.

مزایای سینک های اخوان:

  • تنوع در طراحی محصولات
  • برندی کاملا ایرانی
  • 10 سال گارانتی و ضمانت پس از فروش
  • کیفیت و مرغوبیت بالای محصول
  • قیمت مناسب

سینک ظرفشویی استیل البرز

یکی دیگر از معتبرترین برندهای سینک ظرفشویی، استیل البرز می باشد. شرکت استیل البرز برای ساخت سینک های ظرفشویی، از ورق فولاد وارداتی استفاده می کند. کلیه روال ساخت و تهیه سینک ها در شرکت البرز به صورت اتوماتیک و نیمه اتوماتیک انجام میشود و از همین جهت محصولات این شرکت از کیفیت بالایی برخوردار می باشند. بهترین خماتی که شرکت استیل البرز به مشتریان خود ارائه می دهد، گارانتی محصولات و خدمات پس از فروش به مدت 10 سال است.

یکی از برترین مزیت بهترین مارک های سینک ظرفشویی استیل، این است که مدل های مختلفی سینک در ابعاد و مدل های مختلف تولید می کند. تنوع زیاد سینک های البرز، انتخاب را برای مشتریان مختلف با سلایق متفاوت راحت تر کرده است. برای ساخت اکثر سینک های استیل البرز، از ورق های استیل ضد زنگ وارداتی از کشورهای اروپایی و آمریکایی استفاده میشود که کیفیت بالایی دارند. تمامی سینک های برند استیل البرز دارای سیفون و تخته برش رایگان هستند و برای نصب آنها از بست های فلزی ایتالیایی استفاده میشوند که مقاومت بالایی دارند.

مزیت های سینک های ظرفشویی البرز شامل:

  • تنوع در طراحی محصولات
  • ضد زنگ بودن
  • مقاومت و دوام بالا
  • استفاده از ورق های استیل وارداتی
  • دارای نوار آب بندی در سینک های توکار
  • دارای نشان استاندارد

 قیمت و خرید بهترین برندهای سینک ظرفشویی در فروشگاه اینترنتی سیلور یراق

قیمت سینک ظرفشویی: آشپزخانه در بسیاری از فرهنگ های مختلف در کشور های سراسر جهان، یکی از مهم ترین بخش های خانه شمرده می شود. حتی در بعضی از فرهنگ ها، آشپزخانه را قلب تپنده خانه می دانند و یکی از قسمت های خانه شماست که خانم های خانه دار، بیشترین وقت را صرف تزئین و تجهیز کردن آن می کنند و به آن اهمیت بسیار زیادی می دهند و ظرافت خاصی برای آن به خرج می دهند. اما فکر می کنید آشپزخانه برای چی مهم ترین بخش خانه در چشم خانم هاست؟

اگر قصد خرید سینک ظرفشویی ارزان قیمت را دارید، می توانید در وب سایت سیلور یراق، بدون نگرانی درباره قیمت سینک آشپزخانه، بهترین انواع سینک آشپزخانه را به صورت اینترنتی خریداری کنید و در هزینه ها و زمان بسیار زیادی صرفه جویی کنید.

 

لینک منبع

  • ۰۰/۰۲/۱۶
  • معین کاشانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی